En helt vanlig tisdag

Idag var det min sista jobbdag denhär veckan, som jag vet om. Tror dock inte att ja får va ledig..men jag hoppas på de! Var somsagt i lödde idag, gick bra..förutom på vägen dit, då ja tror ja måste ha råkat somna och missade hållplatsen..haha. tur ja "vaknade" så jag inte kom allt för långt bort:P
var hemma i kävlinge vid 4, sen gick ja ner och solade..riktigt skönt. Nu här hemma har ja lagat lite mat..men mamma hjälpte mig :)
ikväll eller om en stund ska ja gå på en promenad..får se om det blir lång eller kort runda.
sen klockan 9 ska ja se desperate housevives..hahaha, såg aldrig det förr..men nu känner jag mig ganska besatt..men sen finns det inte mkt mer som ja följer..förutom när det är Prisonbreak såklart!!!

imorgon är det planerat att ja ska till Center syd och Maxi med mamma (antagligen en som runda som du haft idag Erica:P) Men bara för jag har planer imorgon kommer ja säkert bli ring kl 7 imorgon..gaaaah. Så snälla. ring inte!

Pusss så lääänge

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag vet. ska skärpa mig. har bara så mycket annat för mig ;)

Postat av: Erica

Man kan ju faktiskt tacka nej till jobb :)

2008-05-20 @ 20:36:18
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback