En lördagkväll

Jag har fortfarande lika tråkigt som innan..
men sitter fortfarande och hoppas att han ska komma hit..

Har tittat på sommarkrysset nu lite, i brist på annat att göra liksom :P
Ola var där och sjöng men även Jason mratz med sin låt, i'm yours. helt underbar !
Nu finns det inte mer att se på ikväll..har inget kort heller så jag har ju bara 1,2,4,6 att välja på..och hur ofta brukar där va något att titta på. Är ishockey på 6an..men jag tycker inte ritkigt om att se på hockey..men just nu är det de bästa där är. Att matchen inte är så viktigt gör ju inte saken bättre..hade varit bättre om dom vunnit igår och spelat final imorgon..DÅ hade jag kunnat titta.
Snart är det dax för Fotbolls EM också, ska faktiskt bli lite skoj att titta på.
 
Himlen är lite sådär randig ikväll, rosa och blå. HAHA. usch, det märks att ja inte har något för mig ikväll :P kollar på hur himlen ser ut.. vem bryr sig?
Nä, tycker du kan ringa nu och säga att du kommer hit nu, för jag är ensam och har tråkigt! Och det gillar inte sara.

Jag ligger rätt bra till på klädfronten ...Ska ju iväg mycke nu...och nu har jag inte några problem med att ja inte har kläder att ha på mig, problemet  är att jag har förmycket att välja på..
men de ska nog löösa sig ska ni se!
Föresten, vill ni se kläderna jag hade i förra inlägget PÅ mig, så finns dom bilderna på min bilddagbok, heter: saarapersson där.

Sverige ligger under med 2-0..och första perioden är strax slut.  Känns som en förlust idag igen faktiskt.

jaja, blir ja inte ringd om ett tag så lär ja väll blogga senare igen..Själv hoppas ja att ja inte kommer ha tid till att blogga mer ikväll.
vi får väll se.

säger godnatt fallifall..vi hörs kanske..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback