en ny vecka

enligt statistiken var det många som ville veta vad jag hade för mig i helgen, kul :)

idag är det måndag igen, hade lite måndagsångest..men det var nog för jag saknade helgen..för så härlig var min helg:) bästa på länge!
men jobb var det dax för igen, norrehed. Allt gick bra idag..fast det är ju alltid svårt på ett nytt ställe..man lär sig tillsist att hitta allt..är inte direkt något stort kök!
vid tre var jag hemma, fick sluta lite tidigare så jag hann med bussen :)shysst som fan!
tänkte gå in och sola, men det tråkiga vädret gjorde så jag ville åka hem istället. Snacka om att ja var blöt när ja kom hem, usch. nu har jag ialf fått av mig allt blött :)
Ikväll händer inte allt förmycke, jag och syrran skulle egenligen gått en långrunda, men eftersom det inte vill sluta regna får det bli en annan kväll!
mamma,pappa och broren är i malmö och fixar lite saker, när dom ringer ska ja laga mat. blir ungsfalukorv och makaroner...ville egentligen göra det som en gratäng men vi hade ingen grädde eller sånt:/ tråk!'
Efter maten tar jag nog en varm dusch och sen slänger jag på mig pjamasen :)
finns väll inte mycke att se på tvn ikväll..så är ni sugna på att snacka lite är ja säkert inne på msn :)
och som ja ofta skriver ska ja försöka somna tidigt..meeen man vet ju alltid hur det slutar:P

På torsdag ska vi ha möte med handbollen, tydligen har vi fått en ny tränare..eller ja, vi har väll inte haft någon ordentlig tränare på ett par år:P så det ska bli sjukt skoj att se vem det är..tyckte dom nämnde att han (japp, en manlig. det behöver ett damlag ,haha) kom från lugi!
Jag känner verkligen för att satsa på handbollen i år,  jag var ju skadad under en stor tid förra säsongen..och tror ja va mycke sjuk säsongen innan de. och eftersom vi äntligen ska få en "riktig" tränare känner jag mig suuugen på handboll igen :) vecka 26blir det antagligen start för träning, hårdträning :)

Har säkert skrivit innan att ja har jobb denhär veckan fram till torsdag, alltså ledig fredagen! ÄNDRAT, dom ringde innan och behövde mig på billingshäll på fredag , attans:P
Men nu när lönen kom idag känns allt mycke bättre:) 9100 blev de. inte alls fel.
skattade 4000, tycker det är rätt mycke.
så den här  månaden blir det lite skuldbetalning, så han man det gjort ju :P syrran ska äntligen få sina pengar, och hon behöver dom!

nä, men det blir nog några rader sen ikväll också så titta in då :)
ska försöka lägga in lite bilder från i fredags, fast jag glömde att fota lite..haha!

Puss sålänge.


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah..jag fick mer i lön:P men den här månaden har jag slappat ganska mycket, tatt mig lite ledig, inte svarat n'r dom ringt o så:P

Hoppas ni får en bra tränare :)
Puss

2008-05-26 @ 20:06:48
Postat av: Anonym

haha, självklart kan jag det. Did you have something special in mind?

2008-05-26 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback