en tvätt inför sommaren..

hejhej på er!
har egentligen ingen lust eller ork att skriva i bloggen idag, men för att ni inte ska bli helt ledsna så får ja klottra ner litegrann ändå :)

Blev hämtad vid 6 igår och vi åkte vidare till 18 års festen., helt OK var den. kände dock inte så mycke folk, men det gick . haaha. God mat ialf.
Vi var inte hemma fören vid halv3 , efter vi släppt av alla överallt.
Klockan ringde imorse vid 10. då var ja trött. (inte jag som skulle upp)
Men sen gick jag och tvättade min cykel, sådär lagom nu inför sommarn.
Mycker mer har inte hänt idag, mamma åkte och jobba klockan två och då lämnade jag och pappa emil på stationen, nu var det hans tur att sova på soffan i bjuv:P hhihi. Första gången han åkte tåg själv faktisk, men det gick bra för honom. Sen åkte jag och pappa o handlade lite smått, smör och ost. Och lite grönsaksdipp. GOTT!
vid 3 tiden åkte vi ner och kollade på när sandra spelade fotboll. tråkig match , men dom vann ialf med 2-1. Toppen.
Nu är ja hemma och förblir nog hemma resten av kvällen, är rätt trött. Har varit borta mycke nu när man varit ledig!
om en 20 min ska vi beställa pizza. inte alls fel :)

Bloggar nog mer ikväll..om jag inte har något roligare för mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback