Fredagen ändrad, igen.

Hej Hopp .
nu längtar jag veeerkligen till helgen, 1 jobbdaag till. och först skulle ja va ledig imorgon ju..sen fick ja jobb 10-14. nu har ja bannemiig fått jobb på Tolvåker istället, 8-15...jaja. jag behöver pengarna!
Efter jobb ska ja förhoppningsvis shoppa med lottie på centan, och eftersom jag redan är i lödde passar det bra:) Tycker jag behöver lite sommarkläder, för ja. Sommar har det blivit !!!
vet egentligen inte vad som händer i helgen..blir nog mys hemma imorgon och kanske bio på lördag.
haha. håller ju fortfarande på med att va nykter några helger..lyckas riktigt bra får ja säga:) Verkar klara mig i helgen också:) men..man ska aldrig säga aldrig!!

resten av dagens planering ser ut såhär:
Göra filsås, Städa klart, Kanske promenera? ,träffa han?
Lite lösa planer

Imorgon är jag föresten med i en bloggtävling:) Då får ni gå in och rösta på mig.
Skriver in deras blogg sen !

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback