full rulle hela eftermiddagen!

godkväll mina kära bloggläsare :)
allt bra med er hoppas jag!
Med mej är det också bra..om någon undrar:P Förutom att ja är välldigt hes och hostig på mornarna..men det ska nog gå över.
Har jobbar idag med..ovanligt va. haha. 7.30-15.30 , Fick stänga själv idag..lite läskigt är det..men ja klarade det:P
efter jobb cyklade ja först till ungdomsmottagningen sen till afffären ..och sen hem! rätt så skönt väder idag måste ja säga..normal värme, haha!
Vääll hemma åt vi Chili con carne, sen stack vi till Centan, pappa fick handlat sina byxor. Vi var även på Bauhaus och tittade på någon grill.
Och direkt när vi kom hem därifrån gick ja o syrran på promenad. Full rulle hela eftermiddagen alltså. Märker stor skillnad på min ork om ja tar mina tabletter eller inte! :)

klockan 9 är det dax för desperate housewives, om syrran vill se de vill säga, hennes vecka med kortet..och sjävklart är hon hemma..haha! 
vill somna tidigt ikväll, synd att det alldrig händer...

ha en trevligt tisdagkväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Tabletter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback