har ingen bra rubrik

så därför skriver ja ingen:P
haha, blev nästan försenad till jobb idag för att ja blogga...men det va inte så farligt. Var stressigt som fasen på jobb idag ialf..men halv 4 var det äntligen dax o cykla hem. var fortfarande jättefint väder! :)
skulle ju städa när ja kom hem eftersom farmor o farfar skulle komma, men jag var trött assss heeeeelll!!! struntade i städningen.. tog på mig shorts o gick ut o satte mig lite i solen innan vi grillade!
fick föresten  jobb imorgon med, men kan ju  bara jobba till 1 eftersom ja ska till eslöv o träffa lottie!

kollar lite på melodifestivalen..men mest snackar ja med lottie på msn, vi planerar inföör imorgon ,alla goda drinkar vi ska ha:)

imorgon blir det ingen blogg faktiskt, Tror inte heller ja ska sova hemma..
men ha de fint så hörs vi:)

Sovgott. Puuusss


hoppas du blir frisk till imorgon <3

Kommentarer
Postat av: syrran

du glömde att gratta mig på din blogg igår =( Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback