härlig känsla

jag börjar bli lite rastlös här hemma..vilket faktist betyder att jag är rätt frisk nu. haha:)

Låten I'm Yours med Jason Mraz är verkligen helt skööön att lyssna på. man får en härlig känsla i kroppen av den låten!!
Nu ska ja strax in i duschen sen ska ja sätta i mig linserna..är såå trött på att ha glasögonen på mig..har haft det sen i tisdagskväll. usch! Får hoppas ja känner mig piggare sen efter det..vad det nu egentligen ska göra någon skillnad, ska ändån sitta här hemma med pappa ikväll. hahhaha.
favorit i repris från förra lördagen ungefär:P nä usch. kvällen ska inte bli så..fast det är ju stor risk.
jaja . ska kolla på talangjakten!

näää, dax för en dusch.
Hööööörs.
Puss

                                         Ja tack      image70

Kommentarer
Postat av: Fröken Sparsmart

Välkommen till blogg- tävlingen och lycka till! :)

Postat av: Erica

Vem är killen?

2008-05-10 @ 00:49:56
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback