hot, ja för det är det!

godkväll sötingar!

det blev en blogg till ikväll ändå:) Kanske beror på telefonmissförståndet för några timmar sen. hihi. men det gör inget :) 
sköönt med en lugn kväll . sjukt varmt härinne på mitt rum bara, och eftersom jag vet hur många spindlar som kryper runder på min balkong vägrar jag öppna fönstret. Har en fläckt här inne ialf, den hjälper lite! Har dock fått ta av mig så jag bara ligger här i trosor och linne, men det är härligt

Får se hur länge jag stannar uppe ikväll ..beror väll lite på msnfolket..och vad som visas på tv..änsålänge är jag inte nöjd med tv programmen..vem vet , kanske det blir bättre:)

Blir til att ställa klockan imorgon, bilen går 9.45 till Nova. lite shopping. :) skulle iofs inte va där sålänge..men lite hinner man nog kolla på ! längesen jag  var på nova faktiskt. På tiden .

äsch, det får räcka för idag , har inte mer att skriva så.
Men sov så gott så hörs vi imorrn !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Syrran

jag hade inte heller öppnat.. jag låter hellre det vara varmt.. hatar spindlarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback