jobbat länge

hej!  :)
jag lyckades inte släcka datorn innan elva igår..attans! kanske en av anledningen tiill varför jag är så trött idag.
inte heller fick ja sluta lite tidigare så ja hann med 14.36 bussen. Utan istället lämnade dom mig ensam där, mellan två och fyra..fick låsa och allt. snacka om nervöst..andra dan på ett nytt ställe liksom, haha. men allt gick bra..och  jag klarade av kassan också:) sålde lite glassar och mackor!
Tog inte bussen fören 16.36 och var inte hemma fören fem. Men maten var klar då, skönt..och gott.
är riktikt trött...ska ligga i vila ett liitet tag nu innan ja måste städa..sen får ja promenera och efter det ta en dusch! :)

och nu bara alla struntar i lördag, trååååk!
men jag har Emma:)

Haaa de bra sålänge så skriver ja nog en rad sen när jag gjort allt :)

Pussss

Kommentarer
Postat av: Erica

Sålt? JObbar du inte en skolmatsal längre?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback