jobbat,solat,promenerat,duschat

godkväll..
Paus i desperate housewives så jag passar på att blogga lite.  :)
Är rätt trött idag, märks att jag jobbat,solat,promenerat,duschat. man blir trött av allt det där!
blev den långe promenaden föresten..tog ca 40 min, skönt var det!!
Tänk, imorgon är det redan onsdag, det går så sjuukt fort..och på fredag ska ja va i eslöv till halv 3. Lottie slutar då så vi ska handla mat,gå på systemet m,m innan vi sticker hem till henne i vomb och käkar och gör oss klara för förfesten som ska va en bit bort. Känns som att de blir en lyckad kväll :) Måste bara fixa så jag kommer hem också, men det ska nog lösa sig! haha. fast på björka sist var det nära att de inte gjorde de..meeeen tillsist sov ja på en soffa i marieholm!

känner på mig att ja får jobba imorgon..men jag får hålla tummarna på att telefonen inte ringer!!!!
blir nog inte mer bloggade ikväll..Ska se christine här efter och sen får man väll nanna.

så sov gott med er.
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback