jobbet ringde!

heeej igen :)
Telefonen ringde ändån imorse, tio över 8! Snacka om att ja blev nervös innan ja svarade..ville ju inte jobba idag. Men det var Rinnebäck som bara ville boka mig imorgon:P haha..JA!! Men ändå, shyyst o ringa så tidigt, men dom var nog rädda att någon annan skulle ta mig:P
Så nu har ja jobb imorgon, skönt att veta!
Men till maxi o centersyd kom jag..var inte så mycket folk där, vilket var skönt! Jag handlade en klänning..idag igen, haha:) kan inte låta bli. handlade även en fotlänk och en ring. morsdag present också:) Bilder på sakerna kommer sen.
får nog ta städa rummet snart, för imorgon fyller syrran år och då kommer farmor och farfar hit och grillar, plust att ja jobbar till halv 4! på fredag hinner jag absolut inte:P
så städa och promenera ska ja göra idag..tror syrran ska färga mitt hår också, tjoho!

höööörs vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback