min helg

är egentligen tröttare nu än vad jag var innan,men en  blogg får det väll bli :)

Fredag: Jobbade men fick sluta kvart över 1 eftersom ja skulle iväg. duschade och packade alla mina saker och närmare halv 3 körde mamma mig till eslöv där lottie jobbbar. vi gick först i någon affär i eslöv, lottie handlade ett par byxor. Sen blev det konsum och systemet..va ju meningen att vi skulle äta en pizza, men klockan blev mycke så det fick bli Mcdrive. var inte mycke sugen på det så jag åt bara en pommes..och lottie en hamburgare. men,men!
Hemma hos lottie gjorde vi oss färdiga..(lottie tog en evighet på sig) haha, efter halv 7 gick vi bara en bit bort där förfesten skulle va. var sagt att vi skulle va 120 pers där, men jag har svårt och avgöra om det var så:P Där va mycket trevligt , jag o lottie blanda våra rosa drinkar, Rabarber..men den var inte jäättegod..men söt:) Magnus kom också dit där <3
vid halv 10 kanske kom den första bussen och hämtade ett gäng, även mig:) Killen bakom vårt säte spydde, skiiiitmycke. Jag är glad att ja inte hörde de(hur ja nu kunde missa de?!) men luktade gjorde det, fy fan. låg och luktade på magnus tröja istället..det hjälpte. 1000 spänn fick han som spydde betala..stackare..men vafan, han kunde ju sagt nått så kunde bussen stanna! Tur så skulle vi inte åka så långt. Fick ha benen ute i gången för det rann överallt.. det ville ni säkert inte veta...haha USCH! jaja, Vi kom ialf fram till veberöds dansgala. Roligt var där. och lagom med folk. Det jobbigaste var nog att lottie råkade peta mig i ögat..så jag tappade linsen..försökte stoppa in den igen men det gick inte..sen torkade den och gick sönder. Snacka om att jag såg illa. haha, gick ja inte vingligt för jag hade druckit så gjorde jag det för jag bara hade en lins.
02.40 sov jag gott på lottie o andys soffa. häääärligt!

Lördag: tyckte nog vi var uppe liite för tidigt, men vid halv 9 kom lottie ner och var sjuuukt törstig..och jag med.
efter ett tag kom det lite folk..och andy började dricka igen..haha. usch, Dom skulle till dansgalan även de kvällen.
Jag och lottie blev hungriga..men mycke ätbart hade dom inte hemma..och köra någonstanns kunde vi inte. Så vi tog intiativet och bakade scones:D Sen flyttade vi ut köksbordet ut därute och åt där, mysigt!
sen kom mamma o pappa o hämtade mig.
vid 3 tiden stack ja o kollade på sandras fotbollsmatch, jäääkligt varmt blev det helt plötsligt..gick hem efter det gått ett tag i andra halvlek..var trött o varm. Men hann inte åka hem o vila (även om det verkligen behövdes)
hjälpte mamma med maten, gick och duscha o gjorde mig hyfsat klar. visste inte riktigt hur ja skulle komma iväg. Men jag gjorde det, vid 7 ungefär satt vi i en lägenhet i marieholm på inflyttningsfest. Massa nytt folk, mycket trevligt var de :) vi tog taxi hem och var hemma redan till 1. låg och snackade ett bra tag innan vi somnade<3

Söndag: Ja nu är det söndag..var inte  uppe ur sängen fören vid 1 tiden .
har inte gjort allt för mycke idag, var och tog ut pengar innan, sen åt vi pizza, mums!

imorgon blir det jobb, ska till ett nytt ställle i lödde, norrehed! ska va där i 3 dagar.
jobbar mellan 8-15, är hemma vid fyra.

nu ska ja se sanningens ögonblick sen blir det väll till o nanna..är trött.
har haft en bra och rolig helg:)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Therese

lillarp e för go som lät dig lukta på hans skjorta istället för den andra äckliga lukten=) de va kul att se dig i fredes=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback