Picknic i trädgården :)

Hej igen :)
så härligt väder det har variti dag! Woho!!
Jag bakade innan, dock inte kanelbullar ...för det tar allt för lång tid:P istället blev det en helt vanlig sockerkaka.
ringde sandra också så hon kom hit. Vi hade picknic ute i trädgården, det var rätt mysig. Hon hade med sig honungsmelon och isthe. också mumsade vi på min sockerkaka, snackade skit och lyssnade på musik, Lovely.
Sen stack hon, så nu har ja både hunnit laga mat och ätit den, haha.
Funderar på att gå ut och gå faktsikt..har hoppat över det nu under hela ledigheten :P
ska se tv 8 iofs, men det är inte så viktigt...bättre jag är hemma till sanningensögonblick klockan 9:)

Vi hörs antagligen sen!
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: syrran

hoppas det finns någon kaka kvar till mig när jag kommer hem imorgon, annars får du allt göra något nytt!

2008-05-05 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback