Planering

woho vad jag bloggade mycket igår..så ni som inte har varit inne på hela helgen har ju en del att läsa:P
fy så sent det blev i säng igår..nog inte fören 4.  Så idag fick vi faktiskt ligga i sängen ända tills klockan var halv 3.. haha. härligt var de.
Meen nu är ju redan denhär helgen slut. men som jag skrev i något annat inlägg så hoppas ja på en skön vecka.
för sen på fredag smäller det, rejällt:)

Min planering dom närmsta veckorna.

19/5 , Jobb. 9-13 Rinnebäckskolan
20/5, jobb. 8-? Tolvåkerskolan
22/5, Syrran fyller 22
23/5, dansgalan i veberöd, förfest i Vomb
24/5, inflyttningsfest i marieholm
25/5, Mors dag♥
26/5, Jobb. ?-? Norrehed
27/5, jobb. ?-? Norrehed
28/5, jobb. ?-? Norrehed
31/5, Sommarnatta på tingvalla
2/6, Sandras(vipans) Bal
4/6, Tandläkarna 11.00
5/6, Student Henke, Björka)
6/6, Här hos mig
9/6, Sandras(vipans) Student
13/6, Student Martin.

Jag har en del saker o göra.

men idag händer det väll inte allt förmycke..klockan är ändå redan halv 4.
tror jag och syrran ska cykla ner till byn sen, tycker jag är värd något gott idag.
sen får ja nog laga middag, om inte pappa tänkt göra det!
Sanningens ögonblick ska jag titta på.

Vi hörs.
Kraam



Kommentarer
Postat av: Syrran

Japp, du får verkligen inte glömma min fördelsedag =) jag ser dock inte att du planerat in att du ska åka och handla något till mig!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback