redan fredag :)

godkväll..
somsagt glömde ja ju att blogga igår, sånt som händer:P
jobbade sista dagen på norrehed då, gick bra. efter det kom pappa o syrran och plockade upp mig på busshållsplatsen så åkte vi till centan, pappa kollade synen! och jag o syrran handlade linnen på hm som vi ska ha till Åhus, snacka om att de va lite pinsamt att köpa 6 likadana linnen :P
Idag jobbade jag på rinnebäck..skulle sluta 13, men eftersom där va en sjuk så jag fick jobba ända till halv 4..drygt eftersom ja inte mår så bra..är sviiinigt förkyld ska ja berätta!

Mötet idag gick bra, vet inte vad ja ska säga om tränarn..både bra o dåligt. men,men,.får se ska ju träna redan nästa vecka..men ska bara hålla på i 2 veckor då innan vi har uppehåll igen till vecka 31.
känns som att man inte alls har någon kondis till träningen på tisdag, haha..men de ska nog fixa sig!

Imorgon är det jobb..om ja känner mig frisk. Ska va på billingshäll då mellan 9-15! Helt sjukt att det redan är fredag :)
Blir Bio imorgonkväll, Mys <3
lördag är det ju sommarnatta..fast ja inte är sugen så har ja ju redan köpt biljett..men ja o emma får nog skoj :) Om vi bara fixar dit o hemresan..  :/

näe, får väll släcka datorn nu..seinfeld om 20 minuter..så ja får väll gå o borsta tänderna och tvätta mig.

Sov så sött!
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag e lite pepp nu faktiskt :) kommer bli skoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback