rensar tankarna!

Godkväll .
Var på en låång promenad nu ikväll..riktigt skönt var de. Är så härligt att vara ute och gå och lyssna på musik, man hinner tänka på så mycke..rensa tankarna lite, och det kan verkligen behövas ibland!
Nu ligger jag här i sängen och mumsar lite på chipspåsen jag köpte innan..åt inget gottigt i helgen så det fick bli nu istället. Snart ska ta med mig datorn in till syrran, ska se på sannigens ögonblick därinne..får se, kanske ja sover där ikväll. Börjar inte jobba fören 9 imorgon..och börjar då med att ha frukost tiil halv tio..därför behöver ja inte gå upp så tidigt.
Jag vill ha fint väder så jag kan ligga ute och sola..annars blir det nog till att cykla till cancersängen istället!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback