saknar honom, varje dag!

inte för ja vet varför men jädrans vad många som läste min blogg just idag. Har inte skrivit mkt mer intressanta saker än andra dagar men OK.

Maten blev jättegod idag :) iofs tycker jag alltid maten blir god.
vid halv 8 gick pappa och jag ut o gick, det var ritkigt skönt..fast blåste mer än igår.

blä råkade sitta o kolla på gamla bilder innan ..kom in på simbas bilder..lite jobbigt blev det..och lite ledsen blev ja. usch, kan man tänka sig att det är snart ett år sedan vi avlivade honom. saknar honom varje dag!!

Eftersom jag fick höra att folk kollar i mitt "förflutna" bestämde ja mig för att radera gammla blogginlägg, synd tycker jag, hade varit roligt att läsa senare. Men jag orkar inte att folk ska lägga sig i.

klockan blev mycke. snart tolv är den..det är seinfeld då..tänkte ha släckt datorn till det..och ha borstat tänderna.
hann inte duscha eller göra fillsåsen idag, så det får ja upp o göra imorgon innan ja ska jobba.
blir väll till att ställa klockan på 9, halv 10 . så skönt.
somsagt blir det Ikea direkt efter jobb. woho. jag ska ialf äta en korv, eller 2.
haha, imorgon kommer ja äta fisk 2 gånger, tur det är så nyttigt. först på skolan, sen hemma också. muumsigt!

näe om man skulle krypa under täcket (för i sängen är ja redan) faaast ska gå och borsta tänderna nu.

vi hörs imorgon efter Ikeaturen!
puss o kram
godnatt

Sinba
för vi saknar dig varje dag Simba.
önskade du var här ...   ♥

Kommentarer
Postat av: Lina Persson

det gör jag med.. saknar honom så mycket.. världens sötaste

Postat av: Erica

Men vad gör det om dom snokar i ditt "förflutna" ?

2008-05-06 @ 19:29:13
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback