Shoppiing!!

Hejhej :)
hann inte sitta vid datorn alls igår, därför blev det inte heller en blogg.
Slutade jobbet vid 3 och då kom lottie o hämtade mig o vi drog till Centan :D  Tro det eller ej, men vi var på centan i 4 h..snacka om att jag hade ont i fötterna sen, haha.
Men ca 700 kr gjorde ja av. Kommer bilder sen längre ner på vad ja handlade !
så närmare halv 8 var jag hemma igen. såå skönt :)
blev en lugn och mysig fredag. :)
idag sov vi till halv 12 ungefär innan vi käkade frukost..och nu sitter jag här ensam igen .
vet inte alls vad som händer ikväll...eller om det änns händer något. Jag är mest glad över att det är helg:D

här kommer bliderna !
     

Första bilden: jeans från Gina,,rea 199 kr. Tröja från HM,149 kr.
Andra bilden: randig tubtop från HM, 69 kr. Bh från HM; 129 kr. kort tröja?! från new yorker; 79 kr. strumpor från Hm; 69 kr.
Tredje bilden : lång tajt rödrutig tröja från Gina; 129 kr (köpte dock den  förra helgen)

Vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback