sov gott

undra om det är fel på min statestik eller om det kan stämma att ja bara hade 1 besökare på bloggen igår..1 ända:P haha. ovanligt isåfall!

jaja. jag började städa..och visst ser här bättre ut...men lång i från bra. Får väll fixa det efter jobb imorgon.
var ialf och handlade och lagade mat, och jag har nyss duschat..det jag inte gjorde var att promenera! Jag blev så hiiimla trött efter maten idag att jag fick gå och vila (för man ska ju lyssna på kroppen) fick sova i en halv timme ialf, en satt ja på msn en stund och helt plötsligt var klockan 9, och då var det lite försent att gåå ut. Hoppade istället in i duschen!

nu ser ja på top modell, men vet redan vem som vinner..men man får ju titta ändå :)
Pyjamasen är på och jag är tvättad och klar för att krypa under täcket och kolla på sex and the city..
ville bara gå in här och säga godnatt!

Så godnatt på er!
Puss o kram


dagens outfit
image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback