städa eller inte?

godagens!
häärligt väder idag med :) Synd man jobbar hela tiden..Får ialf bli en promenad senare!!
Jobbet gick bra även idag, imorgon blir det 8-15.30
Och fredag fick ja också jobb..attans..ja som trodde ja skulle få va ledig:P men det var bara mellan 10-14, det kan ja nog överleva!
Skulle verkligen behöva städa på mitt rum NU, men jag tror inte ja orkar det.. Eller? usch. jo ja borde..får tänka lite till på den saken :P
ska iväg o handla sötsur sås sen till middagen. chicken bits och ris. Mumsigt värre!
fast vi skulle iofs inte äta förens senare idag (Ännu en anledning att städa)
ska se om ja kanske skriver jobbansökan idag med..eller om det får vänta tills imorgon..usch, är så dålig på sånt!

nä, jag har ju faktiskt inte för mig..så det får bli städning..imorgon kommer ja heller inte orka ändå!
sen blir det handling,laga mat,äta,promenera,duscha,blogga,sova. :)

Vi hörs.
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback