verkar som att sara får vara ledig idag:)

Godmorgon..
jag vet, klockan är sjuukt lite..har leggat vaken sen kvart över sex! hatar att inte veta om dom ringer eller inte...har leggat  i sängen i över en timme och tänkt: ringinte,ringinte! klockan är 8 och dom har inte ringt..det verkar som att ja får vara ledig idag :) wiie, onsdagar är en bra dag att va ledig på..sådär mitt i veckan liksom!!
Ska strax ner och äta frukost, tror mamma kokat ägg till mig!
Sen blir det till att åka till maxi/centan och handla med mamma. Blir nog en skööön dag idag,, känner de på mig!

Vi hörs senare idag.
Ha de fint
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

hehe, de ringde lite över 8 =) men de va ju till imorgon vilket är mycket skönt för dig.. nu hoppas jag att du varit på centan å köpt nått till mig!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback