vi lyckades planera allt tillsist!

Nu är kvällen färdigplanerad, vilket känns skönt. Kändes rätt tufft ett tag då vi inte visste alls hur vi skulle ta oss dit eller hem.
Men kvart i 5 ungefär kommer Emma och hämtar mig, då kör vi och handlar kött och lite dricka! Sen ställer vi bilen hos Emma i Dalby och går hem till Rebecka..i dalby :) Där ska då förfesten hålla till..med grillning och allt..vädert är ju skitnajs :D Klockan 22 kommer taxin och hämtar oss. MOT tingvalla, sommarnatta.
03.15, (då vi förhoppningsvis är halvdöda pga allt dansande, inte pga av slagsmål EMMA!!!! ;)  ) Kommer taxin och hämtar oss och kör till veberöd/dalby..blir till att sova hos Emma..om nu inte han tänker dyka upp vill säga...^^

Nu blir det något helt annat, för nu ska sara sova middag..annars orkar hon nog inte med kvällen..
Har bara kläder i tankarna..vet inte alls vad ja vill ha på mig :(
suck,suck!
blir iofs bara sovning till 15 ungefär..annars kommer ja inte hinna med..för ja springer mest bara och yrar känns det som..haha. Och på med fläkten när man gör sig färdig..för shit så varmt här är..

blir inte mer bloggning ikväll..så jag hoppas ni får en  underbar lördag, den sista maj..imorgon är det dax för juni!
puss o kram. ♥



vi ses i dimman?

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är halvdöd idag...va fortfarande full vid halv tolv när jag vakna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback