dagen innan

Hallå!

också var det torsdag, en kort dag på jobb :) Hann dock käka lite tomatsoppa med korvslantar och makaroner ! GOTT!
här hemma har ja inte gjort så mycket, än. Men jag har lite och göra idag. Städa,handla,hämta cyklen,skriva lönelappen. Men eftersom jag inte ska träna idag så borde jag hinna de :) Skulle iofs behöva ut och gå också, eftersom att ja inte träna. men jag får se, det är så grått och trist ute så man har inte mycket lust till de.
Och vad ska ja börja med att göra? det är nog frågan..städa kanske..så är ju det gjort, hämta cyklen gör ja inte fören sen tror ja..och då får ja handla samtidigt !

hejdå!


föresten, , massa bilder på bdb från i lördags :P

Kommentarer
Postat av: haniini

Fina bilder ! ^^

Postat av: sandra

jag har också ätit tomatsoppa med makiiissar och korvisar:D

2008-11-27 @ 16:56:41
Postat av: Lina

okej.. då får du nog den på lördag! Hemska bilder på mig.. att man aldrig kan vara normal =)

2008-11-27 @ 17:55:07
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback