flög fram

Har jag sagt att jag hatar att träna såhär sent? ja, antagligen. därför behöver jag inte berätta vad ja känner just nu.
Ska ialf iväg om mindre än en timme.
Här är kallt inne tycker jag och det blåser onödigt mycket ute. Men jag flög till jobbet imorse verkligen, och det klagade ja inte på! Dock var det jobbigare på vägen hem. men fick ju jobba på rinnebäck till halv 4, så jag hade  ett stop där. Tur de:P
imorgon är det älskade fredag. vet inte vad som händer än, men somvanligt bestäms nog inte det fören imorgon, precis innan allt händer. haha. På lördag är det ialf sovmorgon som gäller. INGEN klocka som ringer vid 5-6-7 tiden. längesen och mycket efterlängtar. ( det skulle ju då inte förvåna mig om man vaknar vid 5 och är pigg. Men det hoppas ja inte på)

Får nog städa imorgon, var ett tag sedan det skulle va gjort. och imorgon ska det bli av.
somsagt, jag fryser så jag ska nog ta på mig träningskläderna och gå ner och hålla pappa sällskap!
är hemma efter 10, och då sätter ja inte på datorn. SÅ ha en trevlig torsdag.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Lina

hittade du fresten någon klänning när du var ute å shoppade? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback