Helgen

Har haft sjukt mycket att göra dom senaste dagarna, har inte hunnit starta datorn sen i onsdags, det är sjukt! haha.
Dock har jag och emma hunnit med att ha 20 års fest, OCH vilken fest. Kvällen hade inte kunnat vara bättre, och det verkade som att folk hade lika skoj som jag :)  Hoppas det ialf!
Maten och spriten räckte och blev över.
vid närmare fyra tiden låg vi däckade  i sängen, och i söndags rörde vi inte oss mycke därifrån. Härligt!


Nu är det måndag igen, och bara några dagar tills jag fyller 20.
innan dess ska jag hänga lite på körskolan, träna, jobba! Woho.
snö har vi ju också fått, som resten av sverige väll. tur det är kallt..annars hade det mest varit slask, och det gillar jag inte!

Idag var jag med mamma o pappa på centersyd..ryktet gick ju att wedins sålde ut lite. Och visst. två par nya dojjor inköptes!

TACK alla som var och firade mina 20 år. Och tack för alla presenter!
Jag hade riktigt roligt.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback