korttajtsvart är väll sexigt?

Haha, dedär med promenad och baka blev inte riktigt av, fastnade här somvanligt! jaja. baka kan ja göra hela nästa vecka (vilket jag  måste eftersom jag har en del som ska bakas innan lördag) och jag har match imorgon, så jag dör inte utan min promenad idag:P
Vad har då gjort så att jag leggat här hela eftermiddagen? ja säg de. Sandra snackade jag med, therese också, sen har ja mest snokat runder på massa andra bloggar . Så skoj!
något som jag skrev innan som jag skulle göra och som ja också faktiskt gjorde var att pröva mina nya strumpbyxor. Gud så snyggt det blev till min kortatajtasvarta :) Nu vill ja bara hitta en dag vi ska ut så  jag får bära allt dedär:P Det är nog tyvärr lite enkelt att bära på lördag. Vill ju ha något speciellt då..när det är MIN fest (och emmas) Hon har ju hittat en klänning nu, turis. men det är för hon accepterar att ha svart, för hon gillar svart. haha.
Fast iofs, min klännning som ja måste ha om ja inte hittar någon annan är svart. paljettklänning. också väldigt kort och tajt. men det ju sexigt, visst?

föresten, kul att folk börjat kommentera lite. det är ju det som får en att skriva mer.. och flera gången om dagen :)
så fortsätt:D

Snart kommer han hit, det blir nog pizza idag..eftersom han inte  kommer imorgon. Får äta pappas lassange då istället !
Blir väll annars till att slöa framför tvn ikväll, även fast jag är sjukt sugen på att gå på fest, och att få bära min nya outfit. ah. men , viktigt match imorgon ju!
Nä, nu ska ja ta på mig ett par byxor..så jag är redo att sticka och kränga lite.

Ha en trevlig lördagkväll.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Therese

va kul att ni kommit igång med bordsplac=) kul att läsa dina bloggar=) jag bloggar i morgon när jag kommit hem från kals och jobb haha pallar inte blogga just nu haha puss

Postat av: Erica

Sikka problem med att hitta en outfit!

2008-11-16 @ 01:01:58
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback