Lördag

det är helg nu, efterlängtat!!
Igår var en av dom skönaste dagarna på jobb. det är ju höstlov så under veckan har barnen bara minskat för varje dag, igår var dom bara 27 till frukost, 40 till lunch och 30 till mellanmål. haha. dom brukar va runt 80-90 till lunch annars, så det var jätteskönt. Kunde sluta redan till ett.
Då stack mamma och jag till centan..hon ville kolla i den nya affären, men som sagt var det bara mest skit::P
Handlade lite mat på maxi också.
väll hemma så somnade ja till en stund, blev riktigt slö, så det blev inte dendär städningen som jag lovat migsjälv.
Det blev en familjepizza till middag eftersom igen pallade laga mat. GOTT!
blev rätt tidigt i säng, missade vem som åkte ut ur idol, men det kollade jag snabbt upp imorse! Rätt åkte ut tyckte väll jag, hon sjöng inte så värst bra igår. dock hörde ja iofs inte alla heller:P

Nu ska ja snart ner och käka frukost, sen vid ett tiden åker jag mot örtofta, ska åka lite lastbil. HA.
vet inte vad som händer mer ikväll..inte så mycket tror jag. Njuta av att det är lördag! :)

Ha de fint.
Hejdå.

På söndag (imorgon) Är det sista dagen att anmäla sig till festen. Kom igen!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken är den nya affären på Centan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback