man måste ju ha kul också..

två timmar tills träning, är jag sugen? Inte det minsta! tror jag hamnat i en liten svacka, handbollen känns inte roligt just nu. känns som att vi tränar och spelar matcher under stor press, pressen att vi måste prestera bra, attt vi måste vinna. och oftats spelar/tränar man inte bra när man är under press, vilken vi inte gör heller. Visst vi vinner matcherna, men det är inte kul alls att spela, och vi spelar inte bra. Allt handlar inte om att vinna, man måste ha roligt också, och det har inte jag där på handbollsplanen just nu.

Idag, tisdag, faktiskt har tisdagar blivit dendär måndagen, den som alltid är så lång och dryg. idag var en sådan dag, vi hade en del att göra, förberedning inför imorgon också. men dagen gick smärtfritt och varubeställningen blev nog som den skulle. lär väll märka i nästa vecka om jag glömt beställa något. Haha.
mötet idag blev ju inställt, riktigt skönt faktiskt. Stack med sandra ner till körskolan, klarade ännu ett test idag. woho. Nu ska ja ta mig igenom C också. Blir till att läsa lite i boken, annars kan ja sitta där och klicka i evigheter.

Imorgon slutar jag halv 12, helt fantastiskt. Ska klockan ett åka till lund där ja blir hämtad av emma och vi åker mot nova och kollar klänningar, igen. Svårt dedär med att hitta DEN klänningen! Men det ska bli skoj :)
har lite och planera också så en lunch/fika får vi ta:)


föresten så har nog alla svarat nu på inbjudningarna. dom flesta kommer faktiskt, så vi blir nog 50. Jätteskoj :)

nu ska ja se tv lite innan ja byter om och åker till träningen. Hur lite jag än vill, så ska jag träna. det är ju alltid bra att bränna lite fett :P Syrran kommer dit också, och henne kan väll va trevligt att snacka med om inget annat.


tänk , tänk OM jag kunde få som jag vill imorgon , det hade uppskattas!

Är hemma efter nio, kanske bloggar då, om hur träningen gick. Annars får ni vänta tills imorgon.
Adjö-


vet att jag lovat masa bilder nu ett tag. har inte orkat ta mig tiden till det bara. MEN det kommer. Har lite nytt på kameran faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback