måndagkväll

Efter att broren berättat var han hade sina lurar till mobilen gick jag och hämtade dom, insåg välldigt fort att dedär var MINA, inte så konstigt jag inte hittar dom ju. HA. Så nu har ja mina igen, skönt :)
Blev en riktigt skön promenad, fast hade lite lite kläder på mig , men gick fort så jag blev varm!

har även var grymt duktigt och lagt in lite nya bilder på bdb. WOHO! På tiden säger ja, och säkert ni, haha
Strax kommer min vän emma hit, då ska vi rita och klistra, men först äter vi lite middag,såklart!

får se om jag orkar hålla mig uppe och se heeeela prison break, har då inte lyckats hittills. tihi.

Imorgon jobbar jag, självklart. Antagligen körskolan efter de, sen träning..emma fyller år imorgon, så grattis till henne. Jag får vänta ett par daar till.

nu kom emma.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Kalle

vad är bdb?



sv: ja ny vecka ja, massa jobb. och jag är redan knäckt. 91 % död nu typ.. mardrömsstart... ush


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback