onsdag

tjenare!

tisdagen igår var dryyg. jobbet,träning ja allt. är glad att den är över, och snart onsdagen med.
Idag var ja på möte efter jobb, rätt meningslöst, men man får ju betalt .. haha.
efter mötet var det meningen att jag skulle till körskolan med sandra, men så hade jag fått punka (igen?!) så jag valde att gå hem istället.
här hemmma har det inte hänt så mycket, har kollat på bilder från i lördags som sandra lagt  in på facebook . Fina:)
jag borde väll också ta mig i kragen och lägga in foton. , har dock inte så många som sandra!

ikväll händeer det inte så mycket mer, tyvärr. hade hoppats på annat..men,men!
Imorgon är det torsdag och eftersom det var möte idag kunde ja inte sluta halv 12, så det får ja göra imorgon:D
då ska ja hjälpa mamma hemma lite. ska ju ha kalas x2 på lördag!

sen vetni? så fyller jag ju år på fredag, om ni nu möjligtvis missat de. ha!

men, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lina

nä, sara vi har inte missat de!! Vill du ha ditt paket på fredag eller lördag! Tänk på att linus inte kommer förens på lördag! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback