Onsdag 12/11

När man på lång tid inte haft sovmorgon på vardagarna och när man väl får det...då är man supertrött när klockan ringer. Ja vill sova mer!!
mina ögon känns svullna och näsan snuvig. men idag har jag inte tid att ligga inne.
ska gå och göra mig färdig sen ska jag göra min halkkörning idag, alla säger att det är jätteroligt, därför tänker jag inte göra så stor sak av de..att bli nervös och sånt menar jag! Det kommer gå bra, helt enkelt.

Nu, dax för frukost, ..är hemma till tre skulle jag tro, och då får vi ju hoppas att jag överlevt :)
Ha de bra.
adjö

Kommentarer
Postat av: Emma

gick halkan bra?

Postat av: Erica

Hur gick det!? Det var kul va?

2008-11-12 @ 21:56:37
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback