Shoppa!

slutade jobba för snart en timme sen :) SKÖNT!
ska strax göra mig färdig och sticka till lund, mamma får köra mig till stationen för ja fick punka igår :/ men ska hämta cyklen på thures efter jag och emma varit på Nova.  Hoppas vi hittar lite skoj!

ikväll ska ja städa, eftersom Han inte kommer!
också blir det bonde söker fru och eventuellt chips och dippa (tittar just nu på påsen med chips som ja inhandlade för exakt en vecka sedan men som ännu inte blivit öppnad...ikväll är det dax ) Ingen träning ikväll heller så det är kanon!

Ha en trevlig eftermiddag!
HAAAJJ


och eftersom ja ännu inte lagt in nya bilden bjuder jag här på en gammal! :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Jag märkte det! :D

Postat av: Therese

synd att han inte kommer ikväll, jag tror inte min heller kommer.. vi har inte pratat sedan i söndags..:/ i helgen vet jag inte vad som händer.. sj?

2008-11-05 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback