Sista för ikväll

funderar på att släcka datorn ..har haft på den alldelles förlänge nu.
har ont i huvudet också, men det har nog lite och göra med julklappen jag höll på med innan:P
 
imorgon är det jobb..ska diska som fan på eftermiddagen så jag kan komma hem tiiiiiigt:D hoppas dom gjorde mellanmålet idag efter jag gått! så slipper vi det imorgon. Tänkte käka på jobb med, för det är fisk och filsås..och det älskar jag! Jag köpte föresten MASSA godis som jag ska bjuda på jobb imorgon..hoppas dom gillar det, fast dom vet inte ens om att ja fyller år. inte lätt för dom att veta ju!

Fan, många inne och snacka med på msn, svårt att släcka datorn då..
aja. blogga kommer ja då inte göra mer ikväll..så nästa gång jag bloggar är jag 20, det kommer då inte märkas:P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu är det bara lite mer än 1 timme kvar, Sara, sen är du 20! Vad har du önskat dig!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback