Söndag

hade det varit  lördag istället för söndag nu så hade allt kännts mycket bättre...
söndagar är tråååk när han inte är här.
Ja, jag är vaken nu, för  någon brevid mig skullle upp och jobba.
jag får nog somna om snart, så jag inte är trött sen idag, när matchen är.
innan var jag sugen och taggad som fan..just nu känner jag att söndagen ska gå fort.
ska göra mycket i veckan, emma kommer på måndag, då ska vi göra alla killars bordsplaceringslappar, snappsvisehäfte! i veckan måste jag baka massa också. och på torsdag ska ja och Emma och handla det sista, nattamat och sånt.


fan, jag är ju inte trött, vad gör man då när klockan bara är sex?
har väll inget val, Måste somna om.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kalle

uppe så tidigt du är galen



sv: jo det blev fest igår trots allt. trevligt va det med!

hoppad du hade det lika bra!?

Postat av: Just Picture It ?!

svar: nu blir det sova! :D

godnatt sötnos!, sov sött! :)

puss!

2008-11-16 @ 21:32:33
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Therese

haha jag längtar till er fest=):D

2008-11-17 @ 13:34:56
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback