Söndag

får blogga lite snabbt nu, tror batteriet snart dör, och jag orkar inte resa mig ur sängen för att hämta laddarn.
Ska strax lägga mig och se om ja kan sova någon timme till . Somnade ändå sjukt tidigt igårkväll!!

har egentligen inget att blogga om. Haha.
Åkte lastbil igår i 4 h ca- Helt OK. Får se om jag gör om det ingen. Efter lastbilsåkandet var vi bortbjudna på middag, gott var det. Sen åkte vi hem. Kollade lite tv men somnade välldigt fort. Jag klockan nio och en annan redan vid 8.

Idag får ja nog städa lite. Skulle ju gjort det redan i fredags. usch.
Kl två har vi samling, Match idag. Hemmamatch. mot ligu. VI ska vinna.
Sen blir det väll middag och massa tvtittande ikväll. Och sen var det ju redan måndag imorgon. Ny vecka. massa möte och träningar, men den går nog fort den också:)

Sista dagen att anmäla sig till festen är Idag,söndag!

Ha en bra dag!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: IVO

lycka till på matchen, din helg var lite som min.

Lugn o skön.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback