Tisdag

Hej!
tisdag today, och skitväder ute, när klockan närmade sig tio förstod jag att det inte skulle bli ljusare än detdär ute:P
Tråk!
Men jag tog mig igenom dagen, mamma var ju snäll och hämtade mig efter jobb:) Och jag fick köra..hämtade broren och sen handlade vi lite!
efter tre tiden bestämde jag mig för att inte träna ikväll, har lite att hitta på! Så då fick det bli en rask promenad istället! inte det roligaste i dethär regnet, men jag klarade det. WOHO!
Nu fryser jag som fan däremot..så en dusch efter maten får det bli:) En riktigt varm en.

efter duschen ska ja baka lite. till festen, och sen blir det tv och ta det lungt!!

nu var det mat.
adjö:)

Kommentarer
Postat av: Lina

du glömde få med en sak.. du ska ringa mig med =) nu ska vi till ikea, sen maxi sen kan du ringa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback