här har ni!

Ser att besökarna ändå tittar in fast jag är kass på att skriva. Sorry!
helgen hade jag inte mycket tid och i måndags var jag och syrran upptagna med annat.
Idag däremot har jag lite tid över, så här har ni :)

Det är ju ny vecka, och ännu nämre Emmas och min fest. Ahh, så jäkla skoj det ska bli..men massa jobb är det att ha fest!
Jag är nyklippt och har en jämn och fin brun nyans i håret. skitbra. Klänning har jag inte hittat än, inte emma heller. men jag har en kort svart porrig paljettklänning hängandes här ..som jag inte hunnit använda än, så den får jag nog ha om jag inte hittar något annat... Lördag förmiddag ska vi ut och jaga igen, och även handla massa annat grejs som vi inte hunnit göra än. Vi ska även träffas på fredag. laga lite käk och så. och förhoppningsvis har vi då på torsdagen varit och kollat på lokalen så vi kan sätta igång med bordsplaceringen.  :D kommer bli svårt. men roligt!

men över till  något helt annat, musfällan har smällt 3 gånger här vid mitt rum på typ 5 dagar, det är jag inte mycket glad över. Tur så har jag inte sovit ensam på hela helgen, men inatt gjorde jag..fast då tog vi ingen mus heller. TUR de. Inatt sover jag också ensam, så jag hoppas på det bästa!

Jobbet rullar på somvanligt, Imorgon är jag ledig för första gången(förutom helgerna) sen augusti månad, rätt skönt. Fast jag är ju ledig för att jag måste göra annat, som exempel halkörning! det ska jag göra.
är hemma efter 3, och då får ja baka lite efterrätter till festen tänkte jag! Sen kommer han hit och sover med mig, se bonde söker fru, eller man!

på torsdag är jag tillbaks på jobb igen, får hoppas dom överlevt en dag utan mig, ha! det är soppa den dagen, och det är skönt dag då oftast, mindre disk och inte massa sallad som ska göras! Dock får vi massa varor som ska in i frys och kylar, men det löser sig.
Kolla lokalen direkt efter jobb förhoppningsvis sen träning på kvällen, Jäklar var vi tränar inför matchen på söndag då vi möter pandora..tuffaste motståndet hittils..eller ja, tuffaste motståndet det finns i div 3, det är liksom dom eller vi som antagligen vinner serien och får kvala upp till 2an! Vi är ialf sjukt taggade ! Seriefinal.

Fredag. jobbjobb, sen  ska vi nog hem till patrik. käka och laga käk till festen..och umgås och fixa och trixa med bordsplaceringen, somsagt! Lördag, shopping. sen vet jag inte vad som händer på kvällen, inget speciellt tror jag.
Söndag, serifinal i Ystad.

Så, där har ni min vecka. helt OK!

Föresten, han som var med i ensam mamma söker, han får kävlinge, jag tror han har sin ena unge på mitt dagis, och jag tror att han hälsade på mig igår morse, det var väldigt mörkt och blåsigt den morgonen, och jag såg inte så bra . men ändå. jag tror de!

nu ska ja ner och se om jag ska trycka i mig något, antagligen hittar jag inget, så då borstar jag tänderna och snor tv kortet från därnere och kollar på något skoj på tvn. Jag har ju förengångsskull sovmorgon imorrn. Shoho!

En låååång blogg va. njuut.
Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt att du skrev å att de blev så långt =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback