ännu en tidig morgon..

Godmorgon.

Ja, klockan är inte så mycket, och kan jag så ska jag strax försöka somna om igen.
Hade en skön fredag, kollade lite på idol, somnade hyfsat tidigt. Dock vet ja inte vem som åkte ut? :P men det ska ja strax kolla uppp!
Nu är det lördag och somsagt är ja lite tidigt uppe.
Idag har ja inte många planer...ska höra runt vad folk ska göra under dagen. Kvällen blir nog lugn med film och gott!
men sen nästa helg borde det vara dax för lite fest. lite förlängesen nu.. . .

Inbjudningarna satt jag och skrev igår, ska klistra lite frimärken på dom och sen imorgon innnan tolv ligger dom på lådan, så kommer dom nog fram till måndag eller tisdag :) Superbra!

Grattis erica på din 20 års dag! Längtar duktigt mycket till min!!
Ha en trevlig kväll på restaurang och bowling :D

nu sover jag nog ett par timmar till..eller ialf slappar framför tvn,
adjö.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åwh tack så himla mycket, Sara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback