En tisdag

Hejsan!
Dagen på jobb gick bra..fast taxin med maten kom skitsent, vilket gör att jag får stressa som en galning för att få ut maten. men klockan 2 var ja klar så då stack jag ner till körskolan och klickade lite :P
kvart över tre var ja hemma igen, gjorde mig färdig för sen när mamma kom hem en halvtimme senare stack vi till nova :)
Dock kunde jag inte köra eftersom vi glömt sakerna i den andra bilen :/ På nova fick jag äntligen handlat ett par handbollsskor, verkligen på tiden, ett par Puma för 900 spänn. får känna på torsdag hur dom känns.
Fick även inhandlat 2 klänniingar, dyra sådana. Den ena , svart kläänning på veromoda kostade 400 kr, och en från vila för 210 kr, var lite rea på den. Kommer nog någon bild hit för eller senare:P

det var egentligen meningen att jag skulle städa här inne på rummet idag, men jag känner att jag nu vill pröva klänningarna ännu en gång sen hoppa i pyjamasen, popa lite popcorn och se desperate housewifes klockan 9!

Imorgon är det jobb igen , men det är väll ingen nyhet. 7-11.30. underbar tid. Plus att nästan hela dagiset är på utflykt och ska då inte äta. Mindre för mig att laga. Halv 12 ska ja hem och ringa frissan och boka tid, sen ska jag köra mellan 13-15.. sen får ja se vad som händer resten av kvällen.     


Sov gott.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Therese

då har du fått gjort mkt ju=) haha jag kollar med på desperate housewivies nu=) haha det är sjukt gott med hemmagjord mos:D haha

Postat av: sandra

wie jag har också hittat en svart klänning på veromoda men den kpostade femhundra så jag är inte så sugen på den än:P haha!

2008-10-08 @ 08:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback