frysen lagad

det blev visst inte något bloggande igår.
Var hemma en stund mellan 14-15 sen skulle jag köra med körskolan, men det blev ingen körning, var hemma vid 4, sen åt vi och sen var ja på träning på mellan sju och nio. Efter det prövade jag och mamma lite kläder till lördag. Hon ska på 50 års fest och jag på 20 års fest! Har fortfarande inte bestämt mig än vad ja ska ha på mig. Handlar ju nya klänningar stup i kvarten...
Idag Vaknade jag och kände att ja sovit skitbra. och sen blev allt ännnu bättre när ja tänkte på att ja slutade halv 12 idag. UNDEBART!! Var hemma lite i tolv sen stack ja o mamma till centersyd. Jag körde!  Handlade en svart tajt sak på Gina, det var rea. 49 kr. sen blev det en stor (jättestor) (alltså rätt mycke mer än ericas 100gr . hihi) godispåse på maxi, kostade bara 49 kr kilot. så jag össssste! men det varar ett tag :)
After eight handlades också, på willys!
Sen blev det hemfärd. har varit hemma lite mer än en timme!
Ikväll blir det mys och bonde söker fru.
Spagetti och köttfärsås ,pizzasallad och vitlöksbröd ska käkas. Mums.

Föresten är frysen lagad nu. Nya varor kommer imorgon. Massa!

hörs imorgon igen, får bli efter fem. För direkt efter jobb ska ja köra med körskolan, och efter det kommer ja antagligen sitta en stund vid datorn om det är ledigt!

Men ha en trevligt lill-lördag!
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har handlat hem chips som ja ska ha under kvällen:D haha varför fick du inte kört i da? snart ses vi:D=)=)

Postat av: Erica

Haha blev det en STOR godispåse? :D Men jo det är bra på ICA. Där händer inget spektakulärt som söndriga frysar och sånt!

2008-10-22 @ 20:38:01
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback