här har ni

okejokejokej, jag ska skriva. Lite ialf.

Tycker tiden går fort, alldelles för fort, sara hinner inte med.
det ända man gör är att äta,jobba,träna,sova känns det som, det är HUR längesen somhelst sen jag tog mig tid till att lägga mig och läsa i en bok, eller en skvallerblaska.  aja, det kommer kanske :P Känner iofs inte alls för att läsa en bok just nu. ha!

Idag var ja i stan, med emma,sandra,syrran. Skulle kolla klänning till festen, på pink and purple, vi köpte inget. så det är bara att leta vidare! :) Snart dax ändå. för festen alltså. Mycket att göra har vi.  fast iofs hade det varit lite lättare om folk började svara på inbjudningarna. sista dagen på söndag!

tänkte försöka sova om ett tag, om jag kan. finns inget på tvn att somna till .
Imorgon är det ju jobb..till två, sen körskolan och sen träning 20-22

så, nu fick ni ett litet inlägg! enjoy

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska du bara foooortsätta att uppdatera också!

2008-10-31 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback