Lördag

Hej hå.
Somna om efter jag varit uppe vid 6, sov till halv 11, då kom mamma in och sa att dom skulle till centersyd, och jag skulle köra. Så det var bara till att stiga uppp och klä på mig. Byta en tröja också som var sönder, andra gången nu..och den jag köpte var redan liiiite sönder..så himla synd eftersom den är sjukt snygg!!!

Vi vann matchen igår föresten, dock spelade inte jag eftersom jag var i malmö på middag och bowling!
37-17 kanske kan stämma att vi vann med? det kommer nog in på skåneshandbollsförbund snart :)

Snart ska ja med pappa ut och gå, annars kommer jag inte komma upp i många steg idag inte. Ha. så kommer helgerna nog bli tyvärr! mindre steg.
Ikväll vet ja inte riktigt vad som händer, sägs vara en fest någonstanns. men det är jag inte helt sugen på. Så vi får se. Ska käka en goood middag också ikväll. GOTT!
imorgon är det söndag..tråkigt att helgerna alltid ska gå så fort:/  En ska upp och jobba (dock inte jag) så jag funderar på attt följa med och titta på när broren spelar bandy, kanske till och med köra dit. Farmor och farfar kommer också! var ju ett tag sedan man såg dom.

Nä, nu blir det promenad.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback