Lördag

Ja, lite mer sömn fick jag! Fast ska ja vara ärlig har jag inte varit ifrån sängen så mycket idag...har absolut inget att göra..lite tråkigt men ändå skönt! Har nästan fått klart alla inbjudningar nu. slickat frimärken och så. haha.
tänkte snart ta mig en varm dusch och hoppa ur pjamasen, egentligen är jag sjukt sugen på att hoppa i en snygg klänning och festa hela natten..men ja får snällt vänta tills nästa helg tror jag..längre kan jag inte vänta ialf:P
Kvällen blir såklart lugn, pizza och massa annat onyttit, mamma o pappa ska bort, även syrran och linus.

ha en superrolig lördag :)
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Therese

låter som du har en skön lördag=) själv har jag jobbat mellan 8-17 haha inte lika kul haha men de blir pengar=) haha jag, nille och johanna har fått våra inbjudningra haha men är hennes kille med bjuden? bara så jag vet vad jag ska säga till henne haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback