Måndag

Hej
Måndag, ny vecka. Hoppas att veckan går fort, men det brukar den göra! :)
Jobbet gick bra, fick sticka till rinnebäck idag igen och jobba till halv 4. Sen har jag varit och tränat också, spelade minihandboll hela träningen, Så skönt! matchen igår mot eslöv förlorade vi som väntat, men gud som vi kämpade ändå. 31-27 blev det tillsist. Vi hade 10 utvisningar, 2 röda kort. Den domarn vill vi inte ha igen :O
Jaja, vi ska slå dom hemma sen i slutet av säsongen :)

Imorgon ska ja sluta halv 12, underbart skönt. Har inget alls planerat..mer än träning på kvällen. Får istället jobba till två på onsdag  eftersom det är möte direkt efterråt!!

Idag började stegtävlingen i kommunen :) Min stegräknare slutade på 12620. Sen får ja lägga till 20  min cykling och 90 min handbollsträning. !

nu ska ja släcka datorn och bädda ner mig. En dag imorgon också ju.
föresten så hamnade inbjudningarna i postlådan idag.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

Stegtävling?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback