Söndag

Hej.
sov till 17 minuter över tio idag, då ringde telefonen, trodde det var väckarklockan. haha. förvirrad.
var och kollade på emil innan ju, i löberöd, dom vann med 13-1 så det var ju rätt bra:)
när vi kommit hem från bandyn handlade vi. lite gott till ikväll :)
sen lagade jag och pappa mat, panerad fisk med potatis ,filsås och rivna morrötter. finns inget bättre!
Nu har ja nyss sett färdigt på one three hill. Gud så bra program. Missar det nästa söndag också :/ Match då. Om man blir uttagen såklart.

Nu är det singing bee, och om en timme ensam mamma söker.
Så det ska ja titta på.
Ha en mysig söndagkväll.


Kommentarer
Postat av: Erica

Den 26 november släpps femte säsongen på dvd! Philip ska köpa den till mig!

Postat av: Lina

jag missar det inte =) Ses på tisdag! Puss

2008-10-20 @ 09:24:27
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Therese

tack de hoppas jag med, tack för pratstunden igår de hjälpte.. utan den hade jag blivit knäpp.. men nu ska jag vara tyst mot mange och låta han höra av sig till mig haha

2008-10-20 @ 15:52:08
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback