tisdag!

Då har man borstat tänderna och bäddat ner sig idag också, ska strax släcka datorn och försöka sova, en dag imorgon också!
Har nyss kommit hem från träningen, var en sjukt bra träning ..bra tempo och allt!
Har lagt in mina steg idag, nästan 11000 blev det. sen cykling och 2h handboll på det. Just nu låg jag faktiskt på första plats, men det ändrar sig fort!
Slutade ju tidigt idag, och har därför inte gjort ett skit:P huuur skönt som helst, sådana dagar behöver man också!
Dom flesta har nog fått sina inbjudningar till festen idag, har redan fått sms skickade om att dom kommer. SKOJ!

Upp och jobba imorgon, till klockan två, sen möte till halv 4 ca, lite drygt..men sånt får man också göra. Har ingen träning imorgon så det får bli en extra promenad  om jag ska hålla mig i toppen i tävlingen! ;)
får se sen vad som händer på kvällen..man kan ju inte mer än att hoppas..typ !

NU, ska ja släcka datorn, och läsa lite häntextra.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Det låter skitkul!

Postat av: Therese

11000 steg=) det va bra gjort:D

2008-10-16 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback