Torsdag

Hejsan hej!
Tänka sig, imorgon är det fredag. Igen! vart tar alla dagar vägen igentligen.  fort går de. Läskigt fort!
Igår var vi snabbt ute på centan och handlade en present till nästa helg, sen stannade vi på viking och tryckte i oss en pizza, inte alls ovanligt! HA.
Idag var det ju självklart jobb, det behöver väll ja inte skriva mer:P Efter jobb stack mamma och jag till Nova jag körde, Gick döbra! Bytade handbollskorna till en halv storlek mindre, får hoppas det blir bättre. Har på mig dom just nu, men tror inte ja tänkte träna i dom ikväll.
Hittade även ett par svarta jeans. Hade iofs bestämt mig att inte handla mer kläder fören nästa lön kommit..men dethär fick va ett undantag! 
Somsagt, träning ikväll, fortfarande meer än en timmme tills vi ska sticka. suck. Har jag sagt att jag hatar att träna såhär sent, ?!??!!??!?

imorgon efter jobb ska ja hem och fixa lite pizzasallad till mamma o papppa och kyckling/pasta sallad till mig. Sen vid lite över 5 blir  ja hämtad, så sticker vi till Malmö, blir käk och bowling där. 10 st är vi . ska bli sjukt skoj:D
lördag, får se vad jag gör då,.´

Vad ska ni göra i helgen?
HAAJ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback