torsdag

hej!
vet ni? Ja, det är klart ni vet... imorgon är det fredag,. Lovely. veckorna går fortare än nånsin faktiskt..men just nu går klockan rätt segt..är nog för att ja bara ligger o väntar på att klockan ska bli åtta så vi kan cykla till träningen, drygt!
Men, hoppade över träningen i tisdags så det ska bli skönt att röra på sig lite.
Igår blev det inte så mycket bloggade, inget alls kanske? :P slutade halv 12 ialf och klockan ett var ja nere och körde med körskolan..gick riktigt bra. Fick 2 nya tider, dock ingen nästa vecka..men får köra destu mer med mamma då:)
Efter körningen var jag bara hemma..han var här och vi  Såg första programmet av bonde söker fru.

idag har ja självklart jobbat, till två, skulle egentligen ner på körskolan direkt , men där va låst:/ Hade tid hos tandläkarn klockan tre så det var inte lönt att sticka hem, satt hos tandläkarn och väntade i 40 min, men dom fick lagat det sista hålet...och nu precis för kanske 5 min sen släppte bedövningen...Äntligen liksom . halva tungan...ja halva käften helt enkelt har varit borta sen fyra:P
Emma kom hit när jag var klar...hon hade med sig inbjudningarna, så när pappa kommer hem imorgon med kuvert så ska jag skriva allla och posta! Måste iväg ju. sista dagen att svara är den 2/11...snabba puckar helt enkelt.

Just ja, fredag imorgon, Helg!!  har inte många planer alls..mer än match på söndag kl 17 i eslöv....vet ju dock inte om ja ska spela..vi har blivit så sjukt många så det blir nog att man får stå över vissa matcher. Men det lär ja få veta på träningen ikväll.

vet inte riktigt vad ja ska göra nu för att inte somna...städa gjorde jag ju igår!
aja, får tända tvn så får vi se.

imorgon ska ja jobba på rinnebäck efter mitt jobb på stinsgården, mellan 14-15.30 alltså, sen är det helg:)

Ha en bra kväll.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Therese

haha du har hunnit med mkt=) haha hoppas du inte har allt för ont efter tandläkaren haha

Postat av: Erica

Nu är det helg!

2008-10-10 @ 22:37:23
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback