En ny vecka.

Godkväll !
Måndag igen..
har inte alls haft datorn igång i helgen..alltså har jag inte kunnat skriva.
i fredags hände inte så mycket, i lördags var det inflyttningsfest och björka ! Roligt...dock lite förmycket folk därinne..men man överlevde den kvällen också.
Igår ,söndag blev det en HEL del sovtimmar..närmare halv 4 steg vi upp och åt frukost! Härligt.

Idag har jag jobbat, somvanligt ungefär..Pengar:D Ja, tack!
Efter jobb stack jag och mamma och körde en runda..för kl 17 idag hade jag min första körlektion med körskolan. Gick faktiskt riktigt bra! :)  Mamma har lärt mig bra.

Håller förtillfället på med att flytta in alla kläder i garderoben..får inte riktigt plats. men det ska nog gå :P En lugn kväll alltså. Imorgon är det jobb igen. och efter det blir det att gå igenom lite lådor. måste ju få färdigt på rummet. Förhoppningsvis hittar jag kamerasladden också så jag kan lägga in bilder..har även några från i lördags!

Ha  de fint.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Therese

har du ngn bild på mange sen i lördags? haha de va för mkt folk där i lördag.. synd.. jag vet inte än.. vet bara att jag jobbet till 4 på lördag och sen ska jag lite snabbt på barn kalas=) haha

2008-09-01 @ 20:31:52
Postat av: Erica

Går det bra på körskolan!? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback